Etikettarkiv: inre marknaden

EU är ett dyrköpt medlemskap

EU-kommissionen vill höja alla medlemsavgifter. Sveriges föreslås höjas med 48,5% till 2021. De säger att vi kommer att tjäna 300 miljarder SEK på det, på vår närvaro på den inre marknaden. Samtidigt rapporteras att vi tappat i handelsbalans med EU … Fortsätt läsa

Publicerat i Aktuella övriga ämnen, Klimatbluffen | Etiketter , , , , , , , , , , , , , , , , | 9 kommentarer